Τεύχος 61
 
 
© 2015
ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
 
Γνωριμία με το Κέντρο για
Χαρισματικά και Ταλαντούχα Παιδιά
στον Ελληνικό Κόσμο

Περισσότεροι από εκατόν τριάντα μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου ενημερώθηκαν για το πρόγραμμα του Κέντρου για Χαρισματικά - Ταλαντούχα Παιδιά (Center for Talented Youth - CTY-Greece) του Κολλεγίου Ανατόλια το Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015, σε μια πρωτότυπη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος.

Το Κέντρο για Χαρισματικά - Ταλαντούχα Παιδιά ιδρύθηκε το 1979 στο παγκοσμίου φήμης Πανεπιστήμιο Johns Hopkins των ΗΠΑ, με απώτερο σκοπό να εντοπίζει χαρισματικούς και ταλαντούχους μαθητές σε ολόκληρο τον κόσμο και να υποστηρίζει την εξέλιξή τους με σειρά εκπαιδευτικών προγραμμάτων ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες τους.

Το CTY-Greece του Κολλεγίου Ανατόλια λειτουργεί φέτος δεύτερη χρονιά στην Ελλάδα και είναι το αποτέλεσμα της στρατηγικής συνεργασίας του Κολλεγίου Ανατόλια και του Πανεπιστημίου Johns Hopkins (ΗΠΑ) με την αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Πρόκειται για ένα μοναδικό κέντρο στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη που προσφέρει εξωσχολικά προγράμματα σπουδών για παιδιά Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου με εξαιρετικές ακαδημαϊκές δεξιότητες. Στόχος των προγραμμάτων είναι να βοηθήσουν τα παιδιά να ανακαλύψουν τυχόν νέα ταλέντα τους, καθώς και να διευρύνουν τους ορίζοντές τους πέρα από το στενό πλαίσιο των τυπικών μαθημάτων.

Στον Ελληνικό Κόσμο, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, μαθητές από Ε' Δημοτικού έως Α' Λυκείου είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις κλίσεις και τα ταλέντα τους παρακολουθώντας πεντάωρα μαθήματα που κάλυψαν μεγάλο εύρος επιστημών: Επιστήμη και Μηχανική, Η Μαγεία της Μαθηματικής Σκέψης, Στο Eργαστήρι του Συγγραφέα, Εισαγωγή στις Βιοϊατρικές Επιστήμες, Θεωρία Παιγνίων και Στρατηγική Σκέψη, Κρυπτολογία.

Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε ενημέρωση των γονέων σχετικά με το πρόγραμμα και τις δράσεις του Κέντρου για Χαρισματικά και Ταλαντούχα Παιδιά, καθώς και για τις εξετάσεις επιλογής για τη συμμετοχή των μαθητών στα προγράμματά του.