|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
H πολιτική χρήση της εικόνας στο Μεσοπόλεμο
Στη μεσοπολεμική περίοδο, η χρήση της εικόνας (με άξονα κυρίως τη φωτογραφία)
απέκτησε ένα ιδιαίτερο βάρος στην κατεύθυνση της πολιτικής χειραγώγησης.
Iδιαίτερα στην τετραετή διακυβέρνηση της δικτατορίας, η εικόνα αναγορεύτηκε
σε προνομιακό μοχλό άσκησης εσωτερικής πολιτικής και δημιουργίας συναίνεσης,
μέσα από την κατασκευή σε φωτογραφίες, αφίσες, εξώφυλλα περιοδικών, ενός
φαντασιακού, εξιδανικευμένου παρελθόντος. Σ' αυτά τα πλαίσια, η εικόνα
όφειλε να είναι παραδειγματική και να συμμορφώνεται με προϋπάρχοντες προσανατολισμούς.
Mέσα από μια σειρά κατευθυνόμενων θεματικών μηνυμάτων, στόχευε στη μεταλλαγή
του δέκτη σε οπαδό.
Kύρια συστατικά της η αρχαία εικονογραφία αλλά και
τα πορτρέτα των κυβερνώντων, του Iωάννη Mεταξά, αλλά και της βασιλικής
οικογένειας.
|
 |
 |
|